Runot ja sävelet - Pepe Willbergin kirkkokonsertti

ke 29.5. klo 18.30
Pepe Willberg, kuvassa kasvot kohti kameraa

Laukaan kirkko

Suomalaiset sävelmät, kauniit runot ja hengelliset laulut soivat kauniisti Pepe Willbergin ja Klassisen orkesterin konsertissa.

Pepe Willberg & Klassinen orkesteri saapuvat konsertoimaan Laukaan kirkkoon "Runot ja sävelet" -teemalla.

Suurin osa konsertissa kuultavista lauluista on Pepe Willbergin levytyksiä vuosien varrelta, ja ne kertovat rakkaudesta, kaipuusta ja ystävyydestä. Luontoaiheet ovat myös vahvasti läsnä. Konsertin sisältö onkin kunnianosoitus Pepe Willbergin pitkälle ja monipuoliselle uralle. Se on kaunis yhdistelmä enimmäkseen suomalaisten säveltäjien ja runoilijoiden upeita teoksia sekä hartaita sävelmiä. Ohjelmisto sopii erittäin hyvin Pepe Willbergin puhtaaseen ja lämpimään laulutulkintaan.

Orkesterin muodostavat piano, viulu, sello, puhaltimet, basso ja lyömäsoittimet.

Konsertin järjestävät yhteistyössä Laukaan Säästöpankin kulttuurisäätiö, Laukaan seurakunta, Laukaa-Konnevesi-lehti sekä Kuunvalon Vaeltajat -partiolaiset ja siihen on vapaa pääsy.

Kuva: Atte Malaska