Isoskoulutus

Laukaan seurakunnassa on yksivuotinen isoskoulutus. Isoskoulutukseen pääsee mukaan riparin jälkeen. Kaikki rippikoulun käyneet saavat kutsun isoskoulutukseen loppukesästä 2024.

Isoskoulutus koostuu iltatapaamisista, leireistä sekä erilaisten tapahtumien järjestämisestä. Isoskoulutus antaa nuorille valmiuksia toimia ryhmänohjaajina lasten- ja rippikoululeireillä. Isosena sinulla on mahdollisuus toimia lastenleiri-isosena ja rippikouluisosena. Isoskoulutus ei kuitenkaan velvoita sinua tekemään isosen töitä.

Kevään jäljelläolevat tapaamiset:

9.5.2024 isosten siunaaminen Laukaan kirkossa klo 10 ja sen jälkeen kahvitus seurakuntatalolla

11.5.2024 isosten retki

Isoskoulutuksen opetus

Isoskoulutus on ilmainen ja tosi mukava. Saat opetusta, josta on varmasti hyötyä elämässä myöhemminkin. Opit monenlaisia ryhmänohjaustaitoja sekä saat varmuutta esiintymiseen. Tutustu opetusmateriaaliin.